Predstavljanje četverogodišnjih i trogodišnjih programa u šk.god.2024./2025.
U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje 8. i 9. siječnja 2009.godine održan je stručni skup nastavnika u Obrazovnom podsektoru graditeljstvo.
8.siječnja 2009.održan je stručni sastanak u upravi tvrtke „Konstruktor inženjering d.d.“ gdje su sudionici skupa ukratko bili upoznati s djelatnostima i organizacijom tvrtke, te razvojnim planovima i aktualnim projektima. Predstavnici „Konstruktora“ naglasak su stavili na sve veće zahtjeve inozemnog i domaćeg tržišta kad su u pitanju cijene , rokovi i kvaliteta, a sve to zahtijeva stručan i iskusan kadar, što nam je zajednički interes. Dogovorena je kvalitetnija suradnja u pripremi prijedloga objedinjenih obrazovnih sadržaja nekoliko graditeljskih zanimanja, u profilu koji bi kvalitetnije zadovoljio potrebe građevinskih tvrtki. Budući da je već niz godina izrazito slab upis armirača, profila za koji se ne opredjeljuju mladi, već se rješenja nalaze internim obučavanjem, prihvaćen je prijedlog da se sadržajima obrazovanja za zidare dodaju sadržaji za školovanje armirača što bi ublažilo probleme upošljavanja matičnih graditeljskih kadrova.
U organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje 8. i 9. siječnja 2009.godine održan je stručni skup nastavnika u Obrazovnom podsektoru graditeljstvo.
8.siječnja 2009.održan je stručni sastanak u upravi tvrtke „Konstruktor inženjering d.d.“ gdje su sudionici skupa ukratko bili upoznati s djelatnostima i organizacijom tvrtke, te razvojnim planovima i aktualnim projektima. Predstavnici „Konstruktora“ naglasak su stavili na sve veće zahtjeve inozemnog i domaćeg tržišta kad su u pitanju cijene , rokovi i kvaliteta, a sve to zahtijeva stručan i iskusan kadar, što nam je zajednički interes. Dogovorena je kvalitetnija suradnja u pripremi prijedloga objedinjenih obrazovnih sadržaja nekoliko graditeljskih zanimanja, u profilu koji bi kvalitetnije zadovoljio potrebe građevinskih tvrtki. Budući da je već niz godina izrazito slab upis armirača, profila za koji se ne opredjeljuju mladi, već se rješenja nalaze internim obučavanjem, prihvaćen je prijedlog da se sadržajima obrazovanja za zidare dodaju sadržaji za školovanje armirača što bi ublažilo probleme upošljavanja matičnih graditeljskih kadrova.