preskoči na sadržaj

Graditeljska škola Čakovec

Login

GSC-Mobility2020



 Facebook GSC-Mobility2020

GSC galerija

"Umjetnost u gostima"

Radovi učenika

Radovi učenika

Energetska obnova

Oglasna ploča
Projekt CROSKILLS

THE MOBILITY BRIDGE III

Korisni linkovi
Graditeljska škola Č...
Korisni linkovi za s...
Dnevni tisak
Agencija za strukovn...
Agencija za odgoj i ...
Državna matura
Fakulteti i veleučil...
Portali
Časopisi

Facebook stranica_GŠČ



 Facebook GŠČ 

Državna matura
e-Dnevnik:prijave!



 
Posjetite...

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2012.

Ovaj mjesec: 4144
Novosti i događanja
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čitali smo pod krošnjama
Autor: Željka Korent Hozmec, 29. 10. 2010.

Kad bi se među srednjoškolcima provela anketa o čitanju, vjerojatno bi većina rekla da čitati nije lako, ali se čitati ipak mora. Da bi se naglasila važnost te plemenite vještine, nastoje se iznaći načini njezina što neproblematičnijeg uvođenja u život, osobito u život mladih ljudi.


Takav si je cilj postavila manifestacija „Mjesec hrvatske knjige“, koja se održava od 15. listopada do 15. studenoga svake godine, ne posustajući u uvjerenju da je „interes za knjigu ujedno  i interes za ono najčovječnije u nama, gdje tražimo ono što nikad ne smijemo izgubiti: sebe u svijetu i svijet u sebi“, kako je rečeno u ovogodišnjem Proglasu njena programa.

S obzirom na to da je UN 2010. proglasio „Međunarodnom godinom biološke raznolikosti“, i „Mjesec knjige“ tematski je vezan uz takvo određenje. Ovogodišnja posebnost je prijedlog da se 22. listopada organizira akcija "Čitanje pod krošnjom".

Ova ideja naišla je na interes učenika 3.f razreda, koji su, sa zakašnjenjem, ali u skladu sa svojim rasporedom i mogućnostima, dva sata pod krošnjama u okolici Graditeljske škole razgovarali o udjelu biljnog i životinjskog svijeta u praktičnom životu i kulturi čovjeka. Izučavajući toponomastiku i antroponimiju svojih naselja uočili su vezanost čovjeka uz stanje u prirodi određenih razdoblja te došli do zaključka da jezik nije samo komunikacijsko sredstvo nego i riznica u kojoj je pohranjena naša tradicija.

Neki su se učenici ogledali i u disciplini javnog čitanja umjetničkog teksta, što za njih nije bio lak zadatak, ali su ga ipak časno odradili.

Da se ne zavaravamo: nije ni ovakva nastava bila svima zanimljiva, no – bila je drugačija, a time i pamtljivija.

 

Fotografije





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju