Graditeljska škola Čakovec

Državna matura
e-Dnevnik:prijave!

Posjetite...

Ispis statistike od 28. 9. 2012.

Novosti i događanja
10. Državno natjecanje učenika Likovne umjetnosti i dizajna
Autor: Suzana Šestan, 27. 3. 2009.

Već tradicionalno Državno natjecanje - izložba učenika srednjih škola koji se obrazuju u području likovnih i primjenjenih umjetnosti i dizajna, ove jubilarne, 10. godine, održalo se u Splitu.

Iz Graditeljske škole Čakovec prisustvovali su učenici čiji su radovi bili izloženi na izložbi, učenica koja se natjecala u crtanju te njihovi mentori i ravnatelj, kao predstavnik škole.

Radovi učenika na izložbi - natjecanju:

Helena Holjevac   3.c DIK     - mentor: Ljubomir Levačić;
Marion Tučić   3.c DUA   - mentor: Suzana Šestan;  - 3 nagrada iz multimedije
Iva Drk   4.c DUA   - mentor: Suzana Šestan;
Emanuel Varović   4.c DIK    - mentor: Sanja Benčić;

Natjecanje u crtanju:

Sara Šarić  4.c DIK   - mentor: Krešimir Hlebec;

Katalog radova i fotografije možete vidjeti na web stranicama škole domaćina natjecanja

Dojmovi učenika:

Iva Drk, 4.c DUA

Prvi dan, 9. ožujka do 16 sati je trajalo okupljanje učenika i mentora u hotelu Zagreb. Nakon što su se svi osvježili i raskomotili, krenuli smo do škole domaćina. Novija zgrada arhitekta Kamila Tončića, u kojoj se nalaze četiri srednje škole, očarala nas je svojom zanimljivom arhitekturom i posebnim holom koji izgleda kao mali trg u zatvorenom. Pokraj škole se nalazi i Arhitektonski fakultet te studentski dom.
            U 17 sati se održao sastanak Državnog povjerenstva te istovremeno stručno predavanje profesora Ivana Dorogya za učenike i profesore. Nakon toga, u 18,30 sati je bio predviđen odlazak u grad u čemu nas je omela kiša. Po dolasku u hotel večerali smo te rano legli kako bismo se dobro odmorili za sljedeći, naporan dan.
            U utorak, 10. ožujka za doručkom nas je, za razliku od prošlodnevne kiše, dočekalo sunce. Oko 8 sati smo otišli u Meštrovićevu galeriju. Najprije su članovi Povjerenstva imali sastanak s mentorima i učenicima, a onda je uslijedilo natjecanje u crtanju. Natjecatelji su crtali skulpture Ivana Meštrovića. Zbog brojnosti su crtači bili  podijeljeni u tri grupe pa su crtali različite skulpture jednakog značaja.
Usporedo s natjecanjem, u ateljeu Ivana Meštrovića, održavala se radionnica za učenike koji su nagrađeni za radove na temu- poticaj.
U kašteletu nekoliko stotina metara udaljenom od Galerije Meštrović bilo je organizirano stručno usavršavanje za profesore, koje je održao povjesničar umjetnosti Darko Kečkemet. Profesor Kečkemet približio nam je Meštrovića na malo drukčiji način nego smo navikli.
Nakon zanimljivog predavanja prošetali smo do plaže kako bi uživali u toplini sunca i mirisu mora.
Crtači su završili s crtanjem pa smo se uputili u grad na razgledavanje.
Od 12,30 do 15,30 sati imali smo slobodno vrijeme koje smo  iskoristili da malo „prošvrljamo“ po dućanima.
Od 15,30 do 17,00 sati imali smo organizirani razgled Dioklecijanove palače. Kako nismo stigli pogledati podrume Dioklecijanove palače, nadamo se da ćemo to učiniti drugom prilikom.
Završivši s razgledavanjem grada, s ravnateljem smo se uputili do Poljuda kako bismo pogledali splitski stadion, koji je izgrađen 1979. godine. Autor projekta profesor dr. Boris Magaš kreirao je veličanstvenu betonsku konstrukciju koja fascinira rasponom kupole i  natkriljuje istočnu i zapadnu tribinu. Kapacitet sjedećih mjesta na »Poljudskoj ljepotici« je oko 35.000. Uz stadion smo razgledali  i bazene Poljud. Ravnatelj nam je malo objasnio neke činjenice vezane za izgradnju bazena. Posebno nas se dojmio valoviti krov koji svojim oblikom odgovara namjeni objekta. Interijer nismo imali priliku vidjeti jer su bazeni bili zatvoreni.
Sljedećeg dana, u srijedu 11. ožujka oko podneva  krenuli smo prema Šibeniku kako bi pogledali Šibensku katedralu koja je pod zaštitom UNESCO-a.
Kad smo završili s razgledavanjem prekrasne građevine,  puni novih iskustava i znanja uputili smo se doma te stigli u kasnim večernjim satima.

Sara Šarić, 4.c DIK

Povodom Državnog natjecanja u području likovnih umjetnosti posjetili smo  jedan od naših najljepših hravtskih gradova, grad Split. Sada se rado prisjećam tih proteklih dana.
            Na ovo natjecanje sam gledala kao na jednu vrstu novog iskustva  koje će mi itekako koristiti u budućnosti .
U ta  tri dana (9 - 11.3.2009) imali smo prilike vidjeti Šibenik (Šibensku katedralu) te smo bolje upoznali Split i njegovu unutrašnjost, posjetili  Meštrovićevu Galeriju, poznati splitski stadion i bazene koji su nam itekako bili zanimljivi zbog svojih arhitektonskih rješenja. Ja sam imala prilike sudjelovati na natjecanju iz crtanja, a tu su bili i mnogi vrlo talentirani mladi umjetnici iz drugih gradova Hrvatske. Crtali smo Meštrovićeve skulpture koje su me očarale svojom snagom i prezentnošću.
           To vrijeme koje smo proveli u Splitu bilo je  u potpunosti ispunjeno, tako da nam ni malo nije bilo dosadno. Mogli smo vidjeti i iskusiti nešto novo, upoznati nove ljude i uživati u mnogim drugim stvarima, zato mi je drago što sam sudjelovala na ovom natjecanju.

Emanuel Varović, 4.c DIK

Putovanje u grad Split i trodnevno bivanje u njemu mi se jako svidjelo. Od samog ugođaja, odlične hrane, hotela i zajedničkog druženja.
Utorak je ipak za mene bio  "naj" dan jer sam u njemu najviše toga vidio i uživao.
Prije svega jako me se dojmila  Meštovićeva galerija, njegove skulpture te kaštelet u kojem sam naučio nešto više o Ivanu Meštroviću, čovjeku koji je čitav svoj život posvetio umjetnosti.
U  slobodno vrijeme sam uživao na Splitskoj rivi i prelijepom gradu. Ipak, najviše me se dojmilo  večernje otvorenje izložbe u galeriji Ivana Meštrovića. Atmosfera samog otvaranja je bila neopisiva, lijep ugođaj s glazbom, pićem te mnoštvom srednjoškolaca i njihovih mentora. Slijedila je podijela nagrada i priznanja i tu sam shvatio koliko znači imati dobar rad, imati dobrog mentora i koliko se na kraju svega isplati svaki trud, marljivost i rad. Sve u svemu bilo je super i hvala vam što ste nam omogućili putovanje i taj lijepi trodnevni izlet u Split, koji će mi zasigurno ostati u lijepom sijećanju....